MÖTE, LUNCH OCH BESÖK FRÅN DUBAI 

Hej på er, 

I dag känner jag mig lite krasslig, förstod att det skulle komma tyvärr. Båda tjejerna snorar så oddsen på att jag skulle klara mig från alla bakterier var inte så hög. Jag började som jag skrev morgonen med en god frukost. 

Sen hade jag möte med Elodie Details och planerade nästa månad. Jag blir tokig av alla fina saker. I dag började C ta deras nappar, lycka! Då var jag tvungen att köpa ett gäng. Se så söta! 

Sen åt jag lunch med min kompis på East. Bra tips för er som behöver tips på bra ställen att äta lunch på med barnvagn. En god vegetarisk kokosmjölksoppa blev det, extra chili för att döda alla bakterier. 

Väl hemma kom min svåger med familj. Nu har vi ätit middag och jag är helt slut. Jag dricker te med riven ingefära och honung. 3:e koppen så jag börjar få lite ont i magen av all ingefära. 

   

    
 

Lämna en kommentar