FRÅGESTUND! 

Hej, 

Vilket väder! Det gör nästan ingenting att vi är sjuka. Jag hade ändå inte velat gå utanför dörren. C sover i min famn, som vanligt. Jag får inte lägga ner henne då vaknar hon och blir ledsen. Jag väntar på ett roligt bud som jag ska visa er sen… 

Jag trycker i mig frukt, te, juice och har ingefära i allt. Vill inte att det ska bli värre. 

Jag tänkte att nu när jag har lite tid kan vi ha frågestund här på bloggen. Jag glömmer i bland att svara på era frågor så nu kan ni fråga på, allt från graviditet till favoritkräm, högt och lågt. 

  
Med lite dagsljus fick jag en bild på lilla myshörnan jag fixade i går. N satt där hela kvällen och pysslade. Det är någonting med sänghimlar och tält, det get bra energi på något sätt. Här vill man ju själv gärna sitta med en bok och en kaffe 🙂 

  
 Det mesta utom sänghimmeln (ellos) är från Elodie Details. 

Kommentera

