BAKA, AMMA OCH VILA

Hej hopp! 

Vi är på landet och har det så skönt. Landet är mitt favoritställe av alla när det kommer till avkoppling. Semester utomlands är fantastiskt men då vill man ju upptäcka och se massa saker så det är skönt på ett annat sätt. Här finns inga måsten bara lugn. (Och mycket hjälp 😉 

I dag var vi inne i Norrtälje och handlade sen tillbaka hem och baka. Vi bakar så mycket jag och mamma. Påsktårta, cupcakes, en marängbomb – blir en eggstra festlig påsk 😉 hehe.. Jag ska lägga upp det här under påsk. 

Jag har dock lite småpanik över att C inte vill äta. Hon vill inte ha mat, jag har provat allt (!). Hon vill bara ha pure och amning. Jag vill inte amma längre o h nu vill hon amma mer än någonsin. Hjälp! Jag kommer få amma tills hon är 3 år noooo!! 

Tröja, H&m // jeans Sandro // Bh Triumph // Örhängen, Pipols Bazar 

  
   

Snart går hon…

Kommentera

