BRUNCHING EFTER EN HORRIBEL NATT

God morgon

Vi äter en mysig brunch med våra vänner efter en natt som var hemsk. C vaknade 21.30 och skrek pågrund av sina tänder (måste vara dem). Hon somnade inte om ordentligt förens 03.45, jag höll på att bli tokig. Så många tankar snurrade i mitt huvud, hur kan jag vilja ha flera barn? Varför sover hon inte? Har hon ont någonstans? Ska jag stänga in henne i garderoben? Men så tittade jag på henne och lugnade ner mig och tyckte så så synd om henne. Till slut somnade hon hos pappa vid fönstret till musik. Hon vaknade kl 08 glad och pigg som vanligt. Jag hoppas inte att hon kommer att vara så i natt igen. 

Hoppas ni har en mysig söndag! 

   

   

Kommentera

