EVENT OCH EN DAG FULL AV BILDER 

Hola! 

06.30 Dagen började med en trevlig frukost i lugn och ro. C sover som en stock nu (peppar peppar) så jag går upp tidigare ibland bara för att få äta i fred 🙂 Bärsäsongen är igång så jag dundrar i mig så mycket det bara går. Försöker köpa ekologiskt men lockas ibland av 10kr askarna när man springer förbi frukt- och grönsaksavdelningen 😉  


10.30 Sen tog jag en kaffe på gården i solen med mina små pinglor. 

11.30 När C började bli trött traskade jag iväg till Lindex för presslunch för Aw16. Alltid så trevligt där, inte minst när det serverades så god mat från Taco truck, mums! Man längtar nästan till hösten när man ser alla tokfina saker. Stora underbara koftor, fina accessoarer, snygga jeans och stickade kjolar. 


14.00 Vi satte oss på en mur på väg hem och tog en klämmis och kikade på människor. Mycket turister i stan inför Eurovision. Vi hjälpte några förvirrade Holländare till ett bra matställe. 


15.30 Väl hemma igen tog jag hand om de underbara blommorna vi fick på eventet och satte i olika vaser. 


20.00 Jag har tvättat 5 maskiner tvätt, sorterat kläder och lagt i källaren. Ätit middag, ska dricka en kopp te sen hoppa i säng! Kramar 


Kommentera

